Lisanne’s wens

“Mijn naam is Lisanne, 39 jaar, ik ben getrouwd en moeder van een zoon van 9 jaar en een dochter van 5 jaar.

In oktober 2023 is er bij mij endeldarmkanker geconstateerd met daarbij uitzaaiingen.
Dan staat je wereld ineens op zijn kop en kom je gelijk in een medische rollercoaster terecht. Ik kreeg eerst een operatie waarbij er een stoma werd geplaatst. Daarna volgden 8 zware chemo behandelingen die gelukkig goed aansloegen. Eind april 2024 werd er een zware operatie uitgevoerd waarbij de tumor, uitzaaiingen, baarmoeder en eierstokken werden weggehaald. De operatie was goed verlopen maar helaas kreeg ik gelijk daarna complicaties en moest ik binnen 1,5 week nog 2 keer geopereerd worden.
Hierdoor heb ik 5 weken in het ziekenhuis gelegen en dat was enorm zwaar.
Hier ben ik nog van aan het herstellen maar gelukkig gaat het nu een stuk beter.

Door deze ziekte hebben mijn gezin en ik weinig leuke momenten gehad het afgelopen jaar. Via via kwam ik bij stichting No Guts No Glory terecht en zag ik wat voor mooie muzikale wensen deze stichting laat uitkomen. Ik stuurde een mail en legde uit dat het mij heel leuk zou lijken om samen naar de musical Frozen te gaan, ik hou erg van musicals en mijn dochtertje is gek van Frozen. Na een fijn gesprek hoorde ik dat er kaarten voor ons zijn geregeld en mochten wij er naar toe! Het komt ook echt op het goede moment want ik heb 2 weken geleden weer een scan gehad en daar kreeg ik een paar dagen geleden de uitslag van. In mijn buik zien ze nu niets geks en is het rustig maar er zijn nu een paar plekjes in mijn longen te zien die zorgelijk zijn en ik krijg opnieuw chemotherapie. Dit nieuws kwam hard aan en de komende tijd zal het weer zwaar en onzeker zijn.

Zondag was het zover, we gingen naar Frozen de Musical. Mijn dochtertje ging helemaal verkleed als Elza en voelde zich prachtig. We hadden er erg veel zin in en zaten op goede plekken. Het was een geweldige musical met zoveel mooie effecten en aan het eind kwam er nog sneeuw naar beneden, nou dat maakte het helemaal af. We hebben onwijs genoten en er weer een mooie herinnering bij!

Dat we juist dit weekend naar Frozen konden gaan was extra fijn. Ik wil daarom No Guts No Glory heel erg bedanken!’

Met liefde kochten we mooie kaarten en vinden het erg fijn dat jullie zo genoten hebben samen.
Heel veel sterkte met alle behandelingen Lisanne 💙

Help jij muzikale wensen te realiseren?
Heel fijn, dank je wel!