Amber’s Wens

‘Hoi! Mijn naam is Amber en ik ben 27 jaar, ik woon samen met mijn vriend en onze katten. Inmiddels 1,5 jaar geleden ben ik afgestudeerd als arts.
Begin dit jaar, ik was druk aan het werk bij mijn eerste baan, begon mijn medische rollercoaster. Na vele verschillende onderzoeken en weken van onzekerheid werd de diagnose non-Hodgkin gesteld. Inmiddels heb ik mijn behandelingen, diverse chemotherapie en een stamceltransplantatie, achter de rug.

Het bijwonen van concerten, festivals of gezellig op een terras zitten, zijn dingen die ik altijd graag deed maar helaas deze zomer niet mogelijk zijn geweest. Ik ben vanaf mijn jeugd enorm fan van de Jonas Brothers. Zo waren zij in 2009 mijn eerste concert waar ik heen ging. Ik was dan ook heel blij en verrast dat ik nu weer bij hun concert in de Ziggo Dome aanwezig kon zijn!

Ik wil stichting No Guts No Glory ontzettend bedanken voor het mogelijk maken van mijn bezoek aan dit concert. Het was erg fijn dat ze rustige plekken voor mij hadden geregeld, zodat ik naar het concert kon gaan zonder in de drukte te hoeven staan. Het was fantastisch, ik heb genoten, lekker meegezongen en ben met een heel blij gevoel naar huis gegaan. De plekken en de goede zorgen hebben het concert extra speciaal gemaakt, ik ben NGNG daar super dankbaar voor!

Liefs,
Amber’

Mede met dank aan MOJO hebben we deze wens uit kunnen laten komen.
Fijn dat je zo genoten hebt Amber!

Help jij muzikale wensen te realiseren?
Heel fijn, dank je wel!