Annamarie naar Douwe Bob

‘Mijn naam is Annamarie, ik ben 43 jaar, 20 jaar getrouwd met Klaas en moeder van 4 kinderen. Hidde van 19, Harm van 18, Seelke van 14 en Wout van 6 jaar oud. De oudste woont samen met zijn vriendin en Harm heeft ook een vriendin, wat erg gezellig is! We wonen in een fijn huis met grote tuin waarin ik graag bezig ben met tuinieren als ik me goed voel. Ik heb 20 jaar gewerkt als verpleegkundige maar toen ik 5 jaar geleden de diagnose borstkanker kreeg voelde het voor mij niet meer goed om dat werk te blijven doen. Ik ben toen een eigen kinderkledingwinkel begonnen aan huis maar helaas ging het al snel niet goed met mij en bleek dat de kanker terug was in mijn botten en longen. Dit is nu bijna 2 jaar geleden en ik ben ontzettend dankbaar dat ik er nog ben en dat er behandelingen zijn om nog wat langer op deze aarde te mogen blijven en te kunnen genieten van alle dierbaren om mij heen en mooie momenten te mogen beleven!
Muziek is daarin voor mij ook ontzettend belangrijk en waardevol en daar haal ik veel steun en kracht uit wanneer ik het even moeilijk heb. Maar ook als ik me wel goed voel vind ik het heerlijk om naar muziek te luisteren!

Ik wilde heel graag naar het uitverkochte concert van Douwe Bob in De Harmonie te Leeuwarden, hij schrijft prachtige liedjes en ik word er gewoon erg blij van! Hij kan echt prachtig mooi zingen, heeft een geweldige stem en ik vind hem een mooie persoonlijkheid (voor zover ik dat kan beoordelen ) Het lukt mij niet om lange tijd achter elkaar te staan, ben best wel snel vermoeid doordat ik minder longinhoud heb door het vele vocht wat daar vaak zit. Ook de bijwerkingen van de behandeling spelen een rol bij de vermoeidheid.
Dus het is superfijn dat Stichting NGNG toch kaarten heeft kunnen regelen en dat er een zitplek voor mij was geregeld, helemaal super!

Samen met mijn vriendin Femke mocht ik afgelopen weekend naar het uitverkochte concert van Douwe Bob. Ook had NGNG een ontmoeting met Douwe geregeld, super bijzonder!
Vlak voor het concert begon mochten we hem in een kleedkamer opwachten. Het was een hele leuke kennismaking en Douwe was oprecht geïnteresseerd in mijn verhaal en we hebben een heel fijn gesprek gehad. Uiteraard nog eventjes met elkaar op de foto en daarna door naar de zitplaatsen die voor ons gereserveerd waren. Dirk, de medewerker van De Harmonie, was ook super lief voor ons.
Het was een hele mooie en bijzondere ervaring. Prachtig concert was het met afwisselend hele mooie gevoelige nummers en vrolijke/swingende liedjes. Het was een topavond!
Grote dank voor Imke van stichting ngng voor het regelen van deze mooie ervaring en het fijne contact, mijn dank is groot🙏🏼

Warme groet van Annamarie’

Heel graag gedaan lieve Annamarie en met dank aan Douwe Bob voor zijn lieve medewerking aan deze wens.

Help jij muzikale wensen te realiseren?
Heel fijn, dank je wel!