Nog 2 mooie wensen bij Taylor Swift!

In totaal hebben we maar liefst 3 mooie wensen uit kunnen laten komen bij de show van Taylor Swift, mede met dank aan Greenhouse Talent, omdat we de mogelijkheid kregen tickets te kopen voor dit uitverkochte concert. Hoe blij Marije en Nienke waren, hebben we van de week al gedeeld. Rosalie, Nancy en Sofie vertellen jullie nu graag waarom het zo belangrijk was dat hun wens uit is gekomen.

‘Al vanaf dat de kinderen van Caspar en Jenny jong zijn, klinkt de muziek van Taylor Swift in huis. Hoe kan het ook anders, met drie opgroeiende dochters. Zij zijn met recht mega-fans te noemen en kennen nagenoeg alle liedjes. Ouders Jenny en Caspar krijgen veel van de muziek mee via de kinderen. Helaas wordt Jenny getroffen door een ernstige ziekte. Een zware tijd volgt. Een lichtpunt is het als blijkt dat het gezin via No Guts No Glory de kans krijgt om een concert van Taylor bij te wonen. Helaas kan moeder Jenny het concert niet meemaken: zij overlijdt in oktober 2023. Op 4 juli gaat het gezin (met Jenny’s zus er nu bij) naar Amsterdam. Het besef dat Jenny hier heel graag bij was geweest, maakt ons verdrietig. Daarnaast voelen wij ook veel blijdschap dat we dit samen meemaken. We genieten van een fantastische show! Liedjes worden woord voor woord meegezongen en het is een groot feest. Zeker in deze zware periode is het zó fijn dat we dit samen konden beleven! We zijn hier ontzettend dankbaar voor. Rosalie’

Heel veel sterkte met jullie gemis en fijn dat we voor dit lichtpuntje konden zorgen in deze voor jullie verdrietige tijd.

‘Taylor Swift: Eén woord; fantastisch!

In januari 2021 kreeg ik twee dagen voor de verjaardag van m’n dochter de diagnose triple negatieve borstkanker. Onzekere tijden, want ik wist nog niks en moest nog scans krijgen of ik curatief behandeld kon worden. Haar verjaardag is gewoon doorgegaan, maar er hing een grijze donderwolk boven ons. Ze sliep dagen bij mij in bed. Ik wilde heel graag met haar naar het concert van Taylor Swift, ze is namelijk een echte Swiftie!

Ik ben stichting NGNG zo dankbaar!

Vorig jaar na lang (digitaal) wachten, was het niet mogelijk om kaartjes te krijgen voor het concert. Lotgenoten (goud!) gaven als tip om stichting NGNG te benaderen. Twijfelde of ik wel bij de doelgroep behoorde, toch die mail gestuurd en yes; we gaan! Ik ben nu 14 maanden na behandeling en merk elke dag de gevolgen.

Maar……Voorpret was al zo genieten. Onze nageltjes doen. M’n dochter die armbandjes heeft gemaakt. Onze outfit uitzoeken!

Nu één jaar verder en daar stonden we met z’n tweeën. Genieten! Alles heb ik opgezogen. M’n dochter helemaal door dolle heen; tranen van geluk, meezingen, dansen, geluksgevoel wat niet te beschrijven is. De sfeer, de show, Taylor. Wauw en nog eens wauw! Dat je dit mee mag meemaken. Fan-tas-tisch!! En natuurlijk niet vergeten de merchandise (trui en armbandje). Dit is een herinnering voor het leven! Dit is het leven! Dit is die kers op de taart, want die taart, die heb ik al!

Nancy en Sofie’

Heel erg graag gedaan!
Super dat jullie zo genoten hebben.

Wil jij ook bijdragen aan het laten uitkomen van muzikale wensen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.