Pinkpop 2024

Wat was het weer een bijzondere editie om te mogen doen!
Imke en Ellen hebben dit met veel liefde en plezier gedaan.

Waarom het uitmaakt dat we een samenwerking met Pinkpop hebben, waardoor we mensen met kanker mee kunnen nemen en ze backstage in de NGNG cabin kunnen laten rusten, vertellen ze jullie graag zelf.

Het weekend Pinkpop was volop genieten met mijn lieve vriendin Femke. Zij was èn is er voor mij tijdens moeilijke periodes. Ze stond trouw met haar luisterend oor èn pannetje soep klaar de afgelopen 1,5 jaar toen ik behandeld werd voor borstkanker. Dankzij No Guts No Glory kon ik haar met een fantastisch weekend verrassen en bedanken.
Wat hebben we genoten! Mijn hoofd kan nog niet te veel prikkels aan, mijn blaas geen rijen voor het toilet en mijn energie geen hele dag op m’n benen staan. NGNG heeft backstage een heel fijn plekje gecreëerd waar we konden zitten, even bijkomen en een drankje konden drinken. Ook een comfortabele Glamping tent was voor ons geregeld! We hebben Greta van Fleet ‘ontdekt’ en staan springen bij Joost en MEUTE!
Op deze manier lukte het mij om tóch een heel weekend samen met Femke een feestje te vieren. Bij de backstage cabin heb ik bijzondere mensen ontmoet, met allemaal een indrukwekkend verhaal, die net als wij Pinkpop mochten bijwonen namens NGNG.
Ellen en Imke, ik kan jullie niet genoeg bedanken voor dit cadeau! Pinkpop, geweldig dat jullie deze plek willen creëren. Herinneringen voor het leven zijn gemaakt! Wij zijn nog flink aan het nagenieten 🙂
Liefs Susan

Op de vrijdag van Pinkpop beleefden we als gezin een onvergetelijke dag, dankzij de geweldige inzet van Stichting NGNG. Vanaf het moment dat we het festivalterrein betraden, voelde het alsof de wereld even stil stond en we samen konden genieten van de muziek, het vrolijke gezelschap en de betoverende sfeer, ondanks dat het de hele dag geregend heeft. . Het regende zonnestralen , zeker toen er ook nog een mooie regenboog over het festivalterrein verscheen

De kinderen waren vanaf het begin al helemaal door het dolle heen. Ze konden hun geluk niet op toen Ellen ons s’ avonds vertelde dat Joost Klein ook aanwezig was op het terrein. Alhoewel hij pas zaterdag optrad was de spanning en vreugde bijna tastbaar, het feit dat Ellen en Imke hem hadden gespot was al fantastisch!

Stichting NGNG had werkelijk alles tot in de puntjes geregeld. Dankzij hun inspanningen konden wij als gezin even de ziekte vergeten en ons volledig onderdompelen in het festivalgevoel. Ellen en Imke zorgden ervoor dat we ons nergens druk om hoefden te maken en hielpen waar ze konden, zodat wij optimaal konden genieten van elke seconde.

De avond werd bekroond door het optreden van Måneskin. We zijn bijna tot het einde gebleven om deze geweldige band live te zien. De energie van de band en de opwinding van het publiek werkten aanstekelijk. De kinderen dansten en zongen uit volle borst mee, echt zo tof om mee te maken.

Dankzij Stichting NGNG hebben we niet alleen een prachtige dag beleefd, maar ook onvergetelijke herinneringen gemaakt als gezin. Ze hebben ons laten zien hoe belangrijk het is om te blijven genieten van het leven, ondanks de obstakels die we tegenkomen. We zijn ze eeuwig dankbaar voor deze kans en het geweldige werk dat ze doen voor gezinnen zoals dat van ons.

Lieve Ellen en Imke,
Nogmaals enorm bedankt voor de geweldige dag die wij hebben gehad dankzij jullie. Het was geweldig om weer ouderwets te dansen op muziek. Daarnaast was het heerlijk om ons weer normaal te voelen en lekker te kunnen opgaan in de leuke sfeer.

Dankzij jullie goede zorgen was het een enorm relaxte dag en hebben wij ultiem kunnen genieten. Zonder de goede faciliteiten van jullie waren wij waarschijnlijk na een halve dag enorm overprikkeld naar huis gegaan.
Mochten jullie ooit nog vrijwilligers zoeken in de omgeving Veenendaal dan horen wij het graag.

Thanks mama’s 😂😉😘

Eindelijk: Pinkpop zondag, de zon schijnt en als fervent Pinkpopganger hing mijn outfit uiteraard al klaar. Bijna vijfentwintig jaar ging ik elk jaar naar Pinkpop. De eerste jaren één dag maar al snel drie dagen. Vorig jaar heb ik geen kaartje gekocht omdat ik wist dat ik het niet kon volhouden.

Dit jaar, door Stichting No Guts No Glory met de lieverds Imke en Ellen, moest het gaan lukken.

Binnen no time waren we binnen op het Pinkpop-terrein  en al snel was daar Imke. Ze liet ons zien waar we mochten relaxen, slapen, eten en drinken en het feest kon beginnen.

Met mijn lieve vriendin Marianne ben ik naar Ilse de Lange en Loreen gaan kijken. Toen werd het tijd om iets te eten en drinken en dat kon in alle rust op een bankje in de press/guest ruimte en tuin. Even geen drukte dus hoognodige rust. Daarna hebben we genoten van Davina Michelle. En toen hield ik het niet meer vol. Gelukkig mocht ik in de cabin van Imke en Ellen gaan liggen. Ongeveer drie kwartier heb ik geslapen in een heerlijk bed, lekker koel door de airco en daarna nog even gekletst met Imke.

Mijn energie was weer wat opgeladen dus ik was klaar voor Sam Smith, Hozier en Ed Sheeran. Helaas was ik toch te moe om het tot het eind vol te houden maar ik heb ook een deel van de nummers van Ed Sheeran gehoord.

Moe maar voldaan ging ik naar huis en ik geniet nog steeds.

Dankzij NGNG heb ik nog een keer op een heel fijne manier kunnen genieten van Pinkpop. Dit gun ik iedereen.

Lieve mensen van stichting No Guts no Glory,

Dank jullie wel. Ik vond het super.

Liefs, Andrea

Pinkpop. Wat hebben wij: Jonathan, Sarah en ik een fantastische dag beleefd op Pinkpop afgelopen zondag. Een hele rit vanaf Assen op zaterdag. We hadden twee overnachtingen geregeld. Toch een beetje gespannen of zo’n weekend goed gaat en of het goed vol te houden zou zijn. Nou, ik zou het een volgende keer zo weer doen.

We hadden prachtig weer (mazzel!!) We zagen prachtige optredens en er was zo’n fijne sfeer. Zo’n festival is sowieso altijd een leuke belevenis maar deze keer was extra bijzonder, omdat we door No Guts No Glory ontvangen werden en zó fijn en liefdevol werden verzorgd. Ik heb daar tussen de optredens door heerlijk kunnen rusten maar ook lekker buiten kunnen zitten waar mijn kids en ik zulke leuke mensen hebben mogen ontmoeten met wie we hele fijne gesprekken hebben gevoerd en ook vooral enorm hebben gelachen. Vooral dat maakte dat de dag een gouden randje kreeg.

En dat is mogelijk gemaakt door de mensen van No Guts no Glory, omdat ze weten wat er toe doet als je ziek wordt en alles niet meer zo vanzelfsprekend is. Dank dank dank, een dag om niet te vergeten❤️

Wat Pinkpop voor mij heeft betekend? EEN HELE HOOP 🥹 Een hele hoop plezier, kracht, liefde, strijdlust & positiviteit!
Een muzikale droom die stichting NGNG uit heeft laten komen!

Mij even doen vergeten dat ik in strijd ben tegen de leukemie is een fantastisch cadeau. Gewoon f*cking geweldig (!!) Lieve Ellen & Imke, wat hebben jullie een hart van goud; jullie hebben mijn hart gevuld met een heleboel goede moed! 💛 Dat ik dit heb mogen meemaken met mijn broertje betekent alles voor mij. Want zoals wij zeggen; “SAMEN STERK” en zo nu ook.

Dansend bij Davina Michelle, schreeuwend tijdens Calum Scott of huilend bij Ed Sheeran, alles is voorbij gekomen. Ik ben jullie eeuwig dankbaar!!!! ✨ WAT EEN GROOT LICHTPUNT! Jullie zijn te gek, net zoals Pinkpop! “I GOT THIS” of beter gezegd: “WE GOT THIS (!!)”

Liefs,
Demi

Het is de zomer van 2024: Ed Sheeran komt naar Pinkpop. En daar móet deze meid bij zijn. Want: SUPERFAN! Mijn naam is Maud, ik ben 32 jaar en heb uitgezaaide borstkanker. Doordat de kanker onder andere naar mijn longen is uitgezaaid heb ik vaak heel beperkte adem en mijn conditie is heel slecht. Nu zou je denken dat een festival bezoeken dan echt mission impossible is. Maar dankzij stichting No Guts No Glory werd deze droom wél waarheid. De stichting zorgde ervoor dat ik om de hoek van de mainstage kon parkeren, dat ik een plek heb waar ik eventjes kan zitten of liggen. Even uit de drukte van het terrein. Even mijn scootmobiel opladen, even aan het zuurstof, even alles weer opladen. Maar ook even ventileren, lachen, over het fantastische werk van de stichting kletsen, over koetjes en kalfjes. Maar ook herkenning vinden in lotgenootjes die ook dankzij de stichting hun droom waarmaken. Even kracht en een glimlach delen. Het zit in kleine dingen die eigenlijk moeilijk in woorden te vangen zijn. En dan: go, door. Ik denk dat ik een gezond mens die zorgeloos naar een festival niet kan uitleggen hoe het is om een festival te bezoeken zonder zorgen. En dat is maar goed ook! Dankzij No Guts No Glory ben ik ook zorgeloos naar Pinkpop kunnen gaan. En dat is goud waard, echt!

Pinkpop 2024, eentje die nooit meer vergeten wordt.
Een vertrouwde Pinkpop zoals wij die al jaren doen met onze vriendengroep leek bijna onmogelijk na de diagnose bij Robin.
No Guts No Glory heeft het voor ons mogelijk gemaakt op een fantastische wijze met elkaar op een vertrouwde, schone en vooral rustige Glamping te mogen staan.
En daar zijn wij als groep ontzettend dankbaar voor. De behandeling mocht uiteindelijk doorgaan omdat Robin de rust heeft gehad om bij te komen en te herstellen ondanks het leuke en zware weekend.
Zonder NGNG had dit niet gekund en waren wij niet compleet geweest.
Dank jullie wel voor de lieve woorden, de tijd en de ruimte die jullie ons hebben gegeven ❤️

Nick en zijn Eva waren ook mee met ons. Waarom dit schil maakt vertellen ze graag zelf in deze video

Ook mochten we 2 wensen van de wensambulance ondersteunen waardoor Jacqueline met haar dochtertje en Suzanne met haar zoon toch nog een keer naar Pinkpop konden gaan.
Onze taak is dan niet alleen faciliteren, maar ook coördineren dat dit op zo’n veilig mogelijke manier gebeurt.

We hebben hier veel liefdevolle ondersteuning gekregen van de absolute toppers van INTER en ook de security die ons met de brancards begeleidde naar het MIVA podium.

Ook veel dank aan Pinkpop, die ons ook dit jaar weer alle ruimte heeft gegeven om dit mogelijk te maken en dan in het bijzonder Niek Murray, omdat hij jaren geleden geloofde in dit plan en zich sindsdien zo inzet om dit elk jaar weer te kunnen doen.
En uiteraard onze donateurs, want zonder jullie kunnen wij dit soort mooie belevenissen niet realiseren dus dank jullie wel!

Wil jij ook bijdragen aan het laten uitkomen van muzikale wensen?
Het maakt echt verschil.