Sophie’s wens

Donderdag 6 juni was het eindelijk zover, een lang gekoesterde wens ging in vervulling, mijn ontmoeting met Suzan & Freek. In de middag op naar Den Haag, spullen in het hotel gedropt, lekker wat gaan eten en toen richting Amare, waar zij de laatste show deden van hun clubtour. Voordat de show startte vond achter de schermen de meet & greet plaats en die was in één woord FANTASTISCH. Wat een fijne lieve mensen! Ik kreeg gelijk een dikke knuffel van allebei, was een beetje zenuwachtig en emotioneel maar heb ze gelukkig kunnen zeggen dat zij met hun muziek veel voor mij betekenen. Zeker in deze tijd waarin ik het soms moeilijk heb met mijn ziekte NF2 waarvan ik sinds afgelopen december weet dat ik dit heb en waarvan ik niet kan genezen.

Na de meet & greet heb ik onwijs genoten van hun show en iedereen die daar was mét mij, want ze zijn geweldig! We bleven gezellig slapen in het hotel ernaast, het was allemaal TOP geregeld door NGNG. Deze wens is aangevraagd door Dian, de vriendin van mijn moeder en geregeld door Ellen en Imke van de Stichting No Guts No Glory en ik kan ze niet genoeg bedanken! Het was en blijft een heel groot lichtpunt voor mij, waar ik veel kracht uit haal als ik het even moeilijk heb.

Lieve Sophie, we voelen de beelden gewoon, en vinden het ontzettend fijn dat je dit zoveel heeft gebracht!
Mede met dank aan Michiel Boesten van Sony en uiteraard Suzan & Freek.

Alle kracht gewenst voor jou, hopelijk kan je nog zo lang mogelijk jouw muziek horen <3

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.