Wens indienen

Wil jij een muzikale wens indienen?

Het liefst zouden we elke wens oppakken maar de stichting heeft een aantal voorwaarden:

★ Onze doelgroep bestaat uit mensen van alle leeftijden met kanker en/of hun mantelzorger. Het gaat niet alleen om mensen waarvan de levensverwachting kort is, maar ook mensen die nog midden in het behandeltraject zitten of net klaar zijn.

★ Wensen kunnen enkel ingediend worden via de mail info@stichtingngng.nl en niet via dm’s op onze social media kanalen.
We proberen altijd zo snel mogelijk je mail te beantwoorden en maken dan een belafspraak om persoonlijk kennis te maken en de wens door te spreken.

★ Een wens of verzoek is een concrete vraag en de muzikale belevenis is hierin leidend.

★ De wens is geen verrassing, mensen met kanker hebben vaak al het gevoel regie kwijt te raken na een diagnose. We willen hen juist betrekken en zelf mee laten bepalen.

★ Er wordt een contactpersoon aangewezen die contact met de stichting onderhoudt. Dit kan ook de begunstigde zelf zijn. De contactpersoon is actief betrokken bij de realisatie van de wens en kan zo nodig andere naasten, vrienden en familie betrekken.

★ Elke wens wordt gedeeld op onze site en social media kanalen omdat we transparant zijn.
De begunstigde levert voor de wens een foto met hoge resolutie, die duidelijk is (dus zonder filters) en een tekst met achtergrond van de situatie en waarom je juist deze wens wil laten uitkomen.
Na de wens horen we graag hoe je het hebt ervaren zodat we een verhaal kunnen delen over hoe het was en waarom het verschil heeft gemaakt.
Als je een wens hebt waar geen fotograaf bij is, ontvangen we graag wat foto’s om bij het verslag te kunnen delen.

★ We krijgen steeds vaker verzoeken om wensen in het buitenland uit te laten komen. Hier kunnen we helaas niet aan meewerken.
Niet omdat we niet willen, maar omdat we dan niet de garantie kunnen bieden dat het goed en veilig geregeld is voor de begunstigde.
De infrastructuur van Nederlandse poppodia en festivals is ons goed bekend en de lijntjes zijn kort, waardoor we snel en goed kunnen schakelen met deze partijen.
Hierdoor weten we wat we wel en niet kunnen bieden, zeker als het gaat om MIVA plekken en/of (extra) ondersteuning.

★ We zijn geen eventbureau dat jouw feest volledig kan organiseren en bekostigen. Dit is niet de doelstelling van onze stichting en niet haalbaar voor ons. De nadruk ligt op het mogelijk maken en organiseren van muzikale wensen.

★ Wij geloven in het ‘pay it forward’ systeem.
Omdat jouw netwerk het niet alleen jou, maar vast een ander ook gunt om een wens te laten uitkomen.
Daarom vragen we jou te helpen om aandacht te genereren voor NGNG. Dit kan via social media, je naasten vragen ons te volgen en/of hen te wijzen op het feit dat om wensen uit te laten komen wij volledig afhankelijk zijn van donaties.

De muzikale wens ontvangen wij graag per e-mail naar info@stichtingngng.nl. Vermeld hierin de volledige naam, adres en telefoonnummer.
Dan gaan wij met liefde ons best doen om er iets heel moois van te maken 💙