Job’s wens

Afgelopen weekend hebben we de wens van Job uit laten komen.
Met grote dank aan MOJO en in het bijzonder John Cameron voor het snelle schakelen, meedenken en helpen.
Er werden veel extra stappen gezet om het zo fijn mogelijk te maken, zoals een volledig afgeschermd plekje voor het bed van Job en niks was te gek om te zorgen dat het een onvergetelijke avond voor hem zou worden.
Thanks John đź’™

‘Om gelijk maar met de deur in huis te vallen………Wat een belevenis was dit! GE-WEL-DIG!

In de eerste plaats wil ik onze dankbaarheid uitspreken naar No Guts No Glory en dan vooral naar Imke! Wat hebben jullie dit fantastisch, snel, doortastend en ronduit goed georganiseerd! Twee dikke duimen omhoog, Job zal dit nooit vergeten.

In de tweede plaats gaat onze dankbaarheid uit naar Ziggo Dome en MOJO voor het, op locatie, verzorgen van deze geweldige avond. Mede door de goede verzorging en gastvrijheid is dit een hele mooie avond geweest. We voelden ons vanaf binnenkomst welkom en in goede handen. Top!

Ruim voordat het concert begon kwamen we binnen en werden we naar de business-ring gebracht waar een bed en stoelen voor ons klaar stonden. Met prachtig uitzicht naar het podium en ook nog eens een soort van privé-booth zodat het duidelijk was dat dit “ons” plekje was. Ook kregen we van de aanwezige beveiliging een rondleiding zodat het zeker was dat we alles konden vinden. Je weet wel, natje, droogje en natuurlijk het invalidentoilet.

We waren nog maar net terug op onze plek en daar was de hereniging van de twee hoofdrolspelers in dit verhaal. Zoals jullie al hebben kunnen lezen heeft Job Boef al eens ontmoet en het was een feest van herkenning. Geweldig om het gezicht van Job op te zien fleuren. Als ik dit schrijf, schieten er tranen van geluk in m’n ogen. Toch geweldig om zo’n geluksmoment mee te mogen maken als vader!

Het concert zelf was ook helemaal top. Boef, wat was je goed deze avond! Zelfs een oudere knar als ik heb genoten van deze avond. Maar het mooist waren de dromen die voor zowel Boef als voor Job zijn uitgekomen. Boef zijn concert in de Ziggo Dome en Job het kunnen bijwonen van dit  concert.

Verschillende artiesten zoals Lil Kleine, Ronnie Flex, Frenna en voor mij wat onbekendere artiesten, die Job natuurlijk wel kent, passeerden de revue, bekende nummers werden uit volle borst meegezongen en ook het beste maatje van Job, die geen grote fan, is zong hartstochtelijk mee met alle nummers. Prachtig hoe deze mannen hebben genoten van deze avond.

Met een warme groet
Iwan (papa van Job)’

Help jij muzikale wensen te realiseren?
Heel fijn, dank je wel!