Levi’s wens

Alle foto’s door Shali Blok

‘Op 9 december 2022 kreeg Levi de diagnose neuroblastoom stadium 4 met uitzaaiingen, een uitzaaiing score van 63 van de maximale 72 punten. In zijn hele lichaam werden de uitzaaiingen aangetroffen. De kanker had alle botten van Levi’s benen aangetast waardoor hij erg moeilijk kon lopen. Na 1,5 maand aan behandelingen waren de eerste uitslagen helaas nog niet positief, de uitzaaiing score was ongewijzigd terwijl de eerste helft van zijn chemokuur er al op zat. Dit was een enorme domper voor ons en maakte onze toekomst erg onzeker. Gelukkig kon Levi tot verbazing van zijn oncoloog wel laten zien dat hij beter kon lopen en weer kon dansen op muziek.

Tijdens de 1,5 jaar durende behandeling hebben wij circa 130 nachten verbleven in het Prinses Máxima Centrum. Als we waren opgenomen en Levi voelde zich sterk genoeg, kwamen we vaak in de muziekstudio om de Bellinga’s ten gehore te brengen. Daarop werd vrolijk meegezongen en gedanst door Levi en zijn onafscheidelijke tweelingbroer Mason.

Gelukkig is Levi nu na een zwaar behandeltraject van 1,5 jaar schoon! Levi is altijd gek geweest op muziek en dansen. Dit heeft ons als gezin kleine lichtpuntjes en houvast gegeven tijdens de zware behandeling waar Levi soms erg diep voor moest gaan.

Om te vieren dat Levi zijn behandeling na 1,5 jaar is afgesloten, wilden wij een groot feest geven om het hoofdstuk af te sluiten met alle mensen die ons hebben gesteund. Daarom hebben wij Stichting No Guts No Glory een bericht gestuurd met de vraag of zij misschien iets konden betekenen op muzikaal gebied.

Zaterdag 28 september was het dan zover. Het was een dag met een lach en een traan. Dankzij NGNG was het een onvergetelijk spektakel van een feest geworden, waarop met veel plezier is meegedanst en gezongen door alle aanwezige kinderen.

Bedankt voor deze magische en onvergetelijke dag! Vivian in het bijzonder!’

Heel erg gedaan gedaan!
We hebben deze lieve dappere broertjes ook de enige echte NGNG gitaar cadeau gegeven.
Dat ze maar zoveel mogelijk mogen gaan genieten van muziek!

Help jij muzikale wensen te realiseren?
Heel fijn, dank je wel!