Dyon naar Tomorrowland

Dyon is 33 jaar en ging 2 jaar geleden samenwonen met Imke. Ze maakten een mooie reis en zouden daarna starten met een nieuwe baan maar dit liep anders dan verwacht. Vorig jaar ging hij met een vergrote keelamandel naar de huisarts die het niet vertrouwde omdat hij 4 jaar terug kanker had. Helaas bleek Dyon Non-Hodgkin te hebben. Een agressieve vorm die gelukkig wel goed te behandelen bleek. Er volgde een zware tijd, de behandelingen vielen tegen en soms was uitstel nodig omdat zijn lichaam nog niet voldoende was hersteld. Na meerdere chemokuren en immuuntherapieën kwam er gelukkig een goede scan.

Sinds zijn 1e confrontatie met de ziekte 4 jaar geleden is Dyon anders in het leven gaan staan en probeert meer dingen te doen die hij leuk vindt. Hij wilde heel graag Tomorrowland meemaken, maar het lukte nooit om kaarten te regelen.
Gelukkig konden we zijn wens laten uitkomen!

Zondag 28 juli was het eindelijk zo ver, we mochten naar Tomorrowland. Met gezonde spanning en een lichte dosis adrenaline, hadden wij er allebei super veel zin in. De line-up van die dag paste ook precies bij onze muziekstijl en een lijstje met favoriete dj’s was al snel gemaakt.

Wat een fantastische dag hebben wij gehad op Tomorrowland! Zo veel te gekke muziek, mensen en een sprookjesachtige omgeving. De afsluiting met David Guetta was echt supergaaf!

– Live today, love tomorrow, unite forever –

We hebben onwijs genoten en genieten nu nog na! Dankjewel stichting NGNG voor het mogelijk maken van deze unieke dag! Zonder jullie waren we nooit aan kaarten gekomen voor dit altijd binnen no-time uitverkochte festival, een ervaring om nooit meer te vergeten!

Imke en Dyon

Heel erg graag gedaan 💙

Draag je bij aan het laten uitkomen van muzikale wensen?
Dank je wel