De wens van tweeling Renate en Nikki

Afgelopen weekend hebben we de wens van Renate en Nikki uit laten komen. Niet alleen kochten we hele mooie plekken voor het concert, ook zorgden we ervoor dat deze lieve tweeling na het concert in een mooi hotel kon gaan nagenieten en goed slapen.

‘Lieve Ellen, Imke en het hele No Guts No Glory team,

Jullie hebben een werkelijk onvergetelijke avond voor ons mogelijk gemaakt. Op vrijdag 19 juli mochten wij onze heldin Stevie Nicks aanschouwen in de Ziggo Dome, een ware droom die uitkwam.

Het begon bij de fantastische plekken, dichtbij het podium, maar met genoeg beenruimte om de beleving zo comfortabel mogelijk te maken. Van die ruimte hebben we gretig gebruikgemaakt, de hele avond hebben we heerlijk kunnen dansen! Een setlist rechtstreeks uit onze dromen, want elk favoriete nummer kwam voorbij! Na het concert liepen we vanuit de venue recht ons hotel in (niet overdreven) en ook daar was alles perfect geregeld. Een fijne kamer en als kers op de taart, de volgende ochtend een lekker ontbijt om ons cadeautje af te sluiten.

Na bijna 5 jaar van pittige, onzekere tijden en een spoed bezoekje aan het UMC de ochtend van het concert, was dit een avond waarbij we onze zorgen even compleet vergaten. Nogmaals, dank jullie wel voor wat jullie doen. Het positieve van zware tijden is dat je de goede tijden des te meer leert waarderen. Dit zullen we nooit vergeten.

Liefs, Renate en Nikki.’

Draag jij ook bij aan het laten uitkomen van muzikale wensen?
Dank je wel, het maakt echt verschil
.