Moeder en dochter naar Taylor Swift!

‘In februari 2022 stond onze wereld ineens op z’n kop. Ik bleek borstkanker te hebben, een agressieve vorm die al aardig aan het huishouden was. Er volgde een zwaar behandeltraject: chemo-operatie-bestralen en daarna nog meer chemo. Het is nu een jaar geleden dat ik mijn laatste chemo kreeg. Nog dagelijks kamp ik met de gevolgen van de behandeling. Ik hoop dat de kanker nu weg is en dat het niet meer terugkomt.

Ik heb veel ingeleverd. Ik ben mijn baan kwijtgeraakt en heb helaas weinig energie. Het moeilijkst vind ik het als de kinderen bezorgd vragen of het wel gaat met mij. Dan zie ik dat ook zij kampen met de gevolgen van mijn ziekteproces. Een stukje onbezorgdheid is weg en dat komt niet meer terug.

In de periode dat ik ziek was, zijn twee van onze drie kinderen ‘aangeraakt’ door het Swiftie-virus. Ik kan inmiddels beamen dat dat virus zeer besmettelijk is. De muziek van Taylor Swift hielp mijn dochter (Nienke) om in die nare periode even alle ellende te vergeten. Ze nam mij mee naar de film van het concert van Taylor omdat kaartjes voor het echte concert jammer genoeg niet haalbaar leken. Ik heb genoten van de film en van Nienke’s enthousiasme. Het was dan ook een grote verrassing dat Nienke met stichting NGNG voor ons regelde dat we toch naar een echt concert van Taylor konden. Na 7 maanden wachten was het afgelopen weekend zo ver en reisden we af naar Amsterdam voor het concert.

Het was echt FANTASTISCH! Niet te beschrijven. We zaten allebei van minuut tot minuut met een grote glimlach op ons gezicht. Er waren ook een paar tranen, maar dan van vreugde. Het was zo bijzonder om de muziek die zoveel voor Nienke betekend heeft in die nare periode samen live te horen.

En dat allemaal dankzij stichting NGNG. Ontzettend bedankt dat jullie dit voor ons geregeld hebben. Wij zullen dit nooit vergeten!’

Lieve Marije en Nienke, we vinden het ontzettend fijn dat we met grote dank aan Greenhouse Talent toch nog kaarten konden kopen voor het uitverkochte concert van Taylor Swift en vooral, dat jullie zo genoten hebben!

Wil jij ook bijdragen aan het laten uitkomen van muzikale wensen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.