Cor en gezin naar Bruce!

Ons leven werd op vrijdag 23 december 2022 om 17 uur een nachtmerrie.
Mijn man Cor bleek uitgezaaide melanoom kanker te hebben in stadium 4 en er werd gezegd dat hij hooguit 3 dagen zou hebben als ze niet direct met medicatie zouden beginnen.
Ik bracht hem doodziek naar het ziekenhuis, achteraf had hij door de uitzaaiingen 10 liter vocht in zijn buik.
Vanaf dat moment is ons leven niet meer hetzelfde. We waren al best wel veel gewend omdat Senna onze oudste dochter van bijna 18 jaar autisme en adhd heeft en veel problemen heeft gegeven en soms nog geeft omdat het niet direct bij haar te zien is dat ze dit heeft. Ze woont nu sinds 2 jaar op een zorgboerderij en zijn we onze band weer aan het opbouwen. Onze jongste Fynn van 14 jaar heeft een taalontwikkelingsstoornis en een lactose-intolerantie en heeft veel last gehad van zijn zus, we waren altijd heel druk met dingen regelen en zorgen waardoor hij soms onbedoeld op tweede plan kwam. Hij heeft zelf ook veel ziekenhuisopnamen gehad vanwege zijn lactose.
Door de pillen werd Cor steeds zieker.
In die periode is er gestopt met de tabletten en kreeg Cor immuuntherapie en als een wonder sloeg dit beter aan dan de tabletten voor de kanker.
Wel is ons leven drastisch veranderd in wat we allemaal met elkaar kunnen doen, Cor heeft weinig tot geen energie en veel pijn in rug/buik en hoofd, maar ieder van ons haalt veel uit muziek.
Cor zijn grote held Bruce Springsteen, ooit wilde hij erheen maar door alle situaties waarin wij zaten lukte het maar niet. En nu waren er alleen maar staanplaatsen door zijn pijn en vermoeidheid ging dit niet lukken.
Totdat ik No Guts No Glory op Instagram tegenkwam en een mail stuurde.
Er werd gelijk contact opgenomen.
En afgelopen weekend konden we met ons gezin naar dit concert!

Wat een avond ondanks de vele regen.
Bruce Springsteen, wat een geweldenaar is deze man. Bijna 75 jaar maar geeft een concert waar je niet stil van kan blijven zitten.
En dat wij dit mochten beleven dankzij No Guts No Glory.
Dank dat wij deze fantastische herinnering konden maken met zijn vieren ❤️ en wat heeft Imke haar best gedaan om dit voor ons te realiseren. Het was een topavond in alle opzichten!
Veel liefs,
Petra

Met dank aan Mojo konden we 2 veldplaatsen kopen en kregen we 2 MIVA plekken, zodat het hele gezin kon gaan.
Heel fijn dat ze samen zo hebben kunnen genieten van dit concert!

Help jij mee om muzikale wensen uit te laten komen?
Dank je wel
!