Nova naar Chef’Special!

Muziek was altijd al een belangrijke levensbehoefte voor het gezin van Nova, maar in de afgelopen jaren hebben muziek en songteksten nog meer waarde gekregen.
De liedjes van Chef’Special hebben een speciale rol van betekenis gespeeld tijdens het ziekteproces van Nova.

Daar waar Nova in de beginfase van haar ziekte herkenning vond in de tekst van het liedje ‘Afraid of the Dark’ (I’m still afraid of the dark. Even though there’s a sky full of stars. I don’t know where I’m going, but I’m on the run. Can you leave a little light on?) werd later de tekst van het liedje ‘Speed of Light’ van waarde voor haar (I got real tears running down my face. I got real fears waiting to be faced. But I’m still here. It’s another day. And I’m still here…)

Na een intens behandeltraject heeft Nova haar behandelingen afgerond! Dus de nieuwe single ‘Fly like me’, waarbij je het leven en jezelf als mens mag vieren had op geen toepasselijker moment uitgebracht kunnen worden

Afgelopen maandagavond was het zover! Chef’Special in Paradiso gaan zien en ook ze nog eens persoonlijk mogen ontmoeten!

Vanaf minuut één was het ontvangst van Ellen van No Guts No Glory en Paradiso warm en mocht Nova al snel de bandleden in levende lijve ontmoeten. De mannen van Chef’Special waren minstens net zo warm en namen uitgebreid de tijd voor ons. Er werd geïnteresseerd met Nova gekletst, ze kreeg een gesigneerde lp en ook tijdens het optreden werd er nog op een liefdevolle manier aandacht aan Nova en haar zus Yenna besteed. We waren al blij met de waarde van de muziek, die zij als Chef’Special maken, maar ze hebben afgelopen maandag als personen ook ons (moeder)hart gestolen. Nova heeft de hele avond met een grote glimlach zitten genieten en jullie hebben haar (en ons) een ervaring meegegeven, die wij nooit meer zullen vergeten! Dank No Guts No Glory, dank Paradiso en dank aan de mooie en oprechte mensen van Chef’Special!

We vinden het ontzettend fijn dat we haar wens uit hebben kunnen laten komen.
Dank je wel Paradiso en in het bijzonder Chef’Special, dat jullie dit zo bijzonder voor Nova hebben gemaakt!

Help jij mee muzikale wensen uit te laten komen?
Heel fijn, dank je wel