Margaret’s wens

We deelden al eerder dat we de wens van Margaret uit zouden laten komen.
Dit hebben we afgelopen weekend kunnen doen, met grote dank aan Carlo van Lienden, Mojo voor de Live Avenue tickets en uiteraard Kane!

Eindelijk was het dan zover, zaterdag 8 juni gingen we naar Kane ❤
Het is een geweldige dag geweest met heel veel indrukken en bijzondere momenten. Onze reis terug naar het verleden!
Bij de crewingang kregen we een warm ontvangst van het management van Kane. De soundcheck was al heel bijzonder om daar bij te mogen zijn in een nog lege Ziggo met de band en de crew.
Daarna kregen we onze eigen backstage ruimte en daar hadden we de meet en greet met Dinand en Dennis van de band, wat bijzonder om mee te maken en ze nu zo van dichtbij te zien.
Ze namen alle tijd voor ons, deze ontmoeting met Dinand en Dennis zal mij altijd bijblijven ..zoveel dank aan iedereen die hieraan heeft meegewerkt!

In de avond mochten we lekker mee eten met de band en de crew, echt alles werd verzorgd. We mochten ook nog eens iets uitzoeken bij de merchandise, dat kregen we van Kane zelf en dit werden natuurlijk gave Kane t shirts!
En dan ‘s avonds het concert in de VIP ruimte, wat een uitzicht, het voelde en klonk weer als vanouds.
Wat hebben mijn zus en ik samen de hele dag intens genoten en beleefd, écht een dag die we nooit meer zullen vergeten!

Dank jullie wel:
Imke van de Stichting No Guts No Glory, die zo haar best voor ons heeft gedaan om dit allemaal voor elkaar te krijgen.
Alle bandleden van Kane ..het was echt top mannen!
Het management van Kane en daar willen we zeker Carlo en Gerwin extra in benoemen die ons de hele dag hebben begeleid en niets teveel was.
Mijn droomwens met mijn zus samen is echt uitgekomen!
Liefs Margaret

Ontzettend graag gedaan!

Wil je ons steunen?
Dank je wel, ook namens onze begunstigden.