Huiskamerconcert voor Mirelle

We lieten de wens voor Mirelle uitkomen.

Gistermiddag was het dan zover. Om 15.00 uur stonden Jacqueline en Anne Govaert bij ons voor de deur. Wat we al dachten bleek ook te kloppen, het zijn gewoon hele normale lieve vrouwen die echt geraakt zijn door wat ons overkomt. Ze hebben twee nummers voor ons gespeeld. Eerst “Lost without you” op de gitaar en daarna “I would stay” op onze eigen piano. Het was heel emotioneel en zo ongelooflijk mooi. We zijn heel dankbaar dat ze dit voor ons wilden doen en ook grote dank aan No Guts No Glory voor het regelen van iets wat eigenlijk niet mogelijk leek. De kinderen hebben ook nog een mooie gitaar gekregen als aandenken. In een hele moeilijke tijd was dit een middag om nooit meer te vergeten.
Mirelle

Lieve familie, we vinden het fijn dat we jullie wat troost en kracht konden bieden in deze zware tijd.
Met grote dank aan Jacqueline en Anne, die de tijd namen om met het gezin te praten, tips gaven aan de kinderen over muziek maken en werkelijk een prachtig en intiem huiskamerconcert verzorgden.
En dank aan onze donateurs, zodat we aan Jip, Jori en Lasse hun eigen mooie NGNG gitaar konden geven!

Met de steun van donateurs kunnen wij muzikale wensen realiseren.
Dank je wel, want het maakt echt verschil.